[linux] /tmp po namontovani meni atributy

Lubomir Host rajo na Idea.Platon.SK
Pátek Květen 7 09:16:15 CEST 2004

Pripoj /tmp a potom nastav atributy. Odpoj disk, pripoj spat a kukni, ze
ci este stale sa menia. A ked to budes mat nastavene, tak odpoj /tmp
a na adresari /tmp na root particii nastav spravne pristupove prava, aby
sa tam nedalo zapisovat, ked nebude /tmp pripojeny.

rajo