[linux] /tmp po namontovani meni atributy

Pátek Květen 7 10:59:14 CEST 2004

On 06.05 16:36, Faith Milan wrote:
> System je Debian stable,  softwarovy raid 1, po primontovani /tmp sa
> zmenia atributy z drwxrwxrwt na drwxr-xr-x, v /etc/fstab:  /dev/md4
> /tmp   ext3   defaults   0   2. Ako system donutim aby sa atributy
> nemenili?

urobis chmod po namountovani. mod adresara sa prebera z noveho
mountpointu.

btw preco mountujes /tmp na raid? skus radsej mfs, budes to mat ovela
vykonnejsie...

> Skusal som namiesto defaults rw, ale nepomohlo.

precitaj si man mount a pochopis preco...

> Skusal som kernel 2.4.18-k7 aj 2.6.5-1-k7 a sprava sa to rovnako.
> Stretol som sa s tym ked som pripajal particie s mikrosoftim file
> systemom, ale tam sa da pouzit umask.

microsofti filesystem? vyjadruj sa konkretne, NTFS alebo FAT...
ale to je trosku ina situacia...

The 3 biggets disasters: Hiroshima 45, Tschernobyl 86, Windows 95