[linux] ALF

miro bman2 na host.sk
Sobota Květen 8 11:45:13 CEST 2004

Hello Matus,

 a funguje ti na tom aj pocitanie dat z p2p sieti? nieco v zmysle:

 iptables -A FORWARD -m p2p --p2p all

 lebo vzdy mi tam naskakuje len par bytov, pricom ludia stiahli aj
 10MB.

 a blokovanie funguje (kazza,edonkey), ale nefunguje "direct connect".

 ale mozno to treba spojit s CONNMARK a pojde to.

 ale moja otazka je, funguje s tym aj DC?

--
Best regards,
 miro                            mailto:bman2 na host.sk