[linux] ALF

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Sobota Květen 8 13:21:12 CEST 2004

Saturday, May 8, 2004, 11:44:13 AM, you wrote:

m> Hello Matus,

m>  a funguje ti na tom aj pocitanie dat z p2p sieti? nieco v zmysle:
m>  iptables -A FORWARD -m p2p --p2p all
m>  lebo vzdy mi tam naskakuje len par bytov, pricom ludia stiahli aj
m>  10MB.
m>  a blokovanie funguje (kazza,edonkey), ale nefunguje "direct connect".
m>  ale mozno to treba spojit s CONNMARK a pojde to.
m>  ale moja otazka je, funguje s tym aj DC?

Hi,

neskusal som pocitanie, ale dovod preco ti nefunguje je urcite v tom
CONNMARKu -- zapocita sa len spojenie, ale vymenu dat na tom spojeni
uz nie. Ten iptables_p2p je asi povodne mysleny na blokovanie, takze
rozlisi tusim len pakety potrebne na zostavenie spojenia. CONNMARK
potom funguje podobne ako klasicky MARK, ale oznacia sa vsetky pakety
ktore patria k jednemu spojeniu.

Neskusal som ani ci funguje DC, lebo chvalabohu tu este nikto DC
neobjavil. Funguje to urcite na bittorrent a eDonkey, to je to co
som chcel vyriesit a aj som vyriesil. Na webe som prave nasiel ze
http://www.securityfocus.com/tools/3350/scoreit a tam vravia ze
to vie aj DC (mozno nejaka starsia verzia nevedela?).

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na zoznam.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm