[linux] OT: Zmena miesta konania! - Richard Stallman: Proti softvérovým patentom - 14.5. UPC, ŠDaĽJŠ UK, Staré Grunty 36 - Blava

PetoR - www.lentus.sk konfery na lentus.sk
Středa Květen 12 15:14:21 CEST 2004

Hi.

1. Nenasiel som to v tomto liste, tak pre istotu zasielam (s
organizaciou nemam nic spolocne, ale zdalo sa mi divne posielat mail, ze
posli mail, radsej som poslal mail (priamo) :)))

2. Drobna vycitka (mal to urobit organizator)

3. Menej drobna vycitka
http://www.sklug.sk/patents2004/
Stránka sa priebežne vyvíja. Navštívte ju, prosím, aj zajtra. Posledná
aktualizácia: 5.5.2004 08:00.
[AFAIK to nie je pravda, lebo zmena terminu bola 11./12.5.]

4. bez nadpisu ;)
Mala byt nejaka rezervacia (teda rezervacny system).
Nevadi mi, ak nie je [ak su organizatori presvedceni, ze miesta je
nadbytocne vela], ale ak pridem (asi pojdme z KE, al. PP) a nedajboze
bude plno a budem niekde vonku, tak nebudem rad :|.

5. dtt
Aj tak vdaka vsetkym, co na tom robili. Snad sa vsetci pomestime (ozaj
by bolo skoda, keby na RMS bolo obsadene na >80%; IMHO by malo byt
"miesto pre vsetkych, co maju zaujem" [mozno tazko realizovatelne?])

Peto

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32