[linux] OT (asi): Screenshot web stranky

Jozef Kosoru zyzstar na uid0.sk
Čtvrtek Květen 13 09:53:08 CEST 2004

Ahoj,

On Wed, May 12, 2004 at 15:16:28 +0200, Jaroslav Matej wrote:
> Chcel by som urobit nieco taketo:
>
> 1.Nacitat a zobrazit WWW stranku na 800x600, 2.Urobit z obsahu okna
> screenshot (napr. PNG) s danymi rozmermi, 3.Ziskat zoznam odkazov s
> poziciami, kde (do akeho pola) treba nan kliknut, aby sa aktivoval.
>
> Toto vsetko by mal robit extra linux server tak, ze mu dodam link a on
> vrati screenshot vykreslenej WWW stranky a zoznam odkazov s poziciami
> na tomto screenshote.
>
> Je to mozne, prip. realne ? Mozete ma nasmerovat ako by sa to dalo
> zrealizovat ?

Zaujimave zadanie...
Na vyrednerovanie web stranky musis pouzit nejaky HTML engine - ja by
som ti odporucal KHTML (pouziva ho konqueror), kedze je napisany dost
modularne.
Existuje aplikacia khtml2png, ktora ho pouziva presne na tento ucel:
http://www.babysimon.co.uk/khtml2png/index.html

Ak tam vsak chces aj pozicie na linky, tak budes musiet este trochu
pospekulovat.

j.

--
jozef kosoru