[linux] winex (?)

jozix jozob na zoznam.sk
Středa Květen 12 12:45:31 CEST 2004

nakoniec, som to vyriesil tak, ze som si skopcil cely nainstalovany RED ALERT 2, ktory som mal nainstalovany normalne pod WIN98 a islo to...

Tiez som zistil, ze niektore instalacne programy proste nejdu spustit pod winex, zatial. Vzdy sa treba ale presvedcit, ci mate nainstalovane dcom98(potrebne pri väcsine instalac. prog.)