[linux] bind a localhost zona

miro bman2 na host.sk
Čtvrtek Květen 13 19:58:28 CEST 2004

Hello linux,

  mam taku otazku, mam bind a 2 pohlady(view), jeden pre lokalne pocitace, druhy
  pre pocitace v nete (primarny ns pre domenu).

  ma daky prakticky vyznam pridavat zonu localhost (a reverzny zaznam
  localhostu) do "inet" zony?

  v lokalnej zone su lokalne kompy a 127.0.0.1 (toho servera), kde je
  localhost zona. teda samotny server tuto zonu vidi, ale v nete ju
  nevidia.

  no asi je to somarina co pisem, ale vacsina dns to ma tak urobene
  (co som presiel cez "sleuth") ze ma definovanu aj zonu localhost. ma
  to teda vyznam pridavat tam? (pre pocitace v inete)

--
[ miro ]