[linux] OT: Patentovanie

Jan Ostrochovsky jan.ostrochovsky na sdjls.uniba.sk
Sobota Květen 15 13:41:20 CEST 2004

by ma zaujimalo, aky postoj ma Sun Microsystems, k patentom a FFII [na
ffii.org som nenasiel o nom zmienku a na sun.com ci sun.sk zas nic o
FFII... ale o partnerstve s Microsoftom ano]

Sun ma zaujima preto, lebo je to velka korporacia, cize by jej mali
patenty rezat, ale na druhej strane sa prezentuje takou open filozofiou,
takze naopak...

lebo na tej prednaske Stallman podchvilou posielal korporaciu IBM do
horucich pekiel ;)

ostry