[linux] drweb antivirus

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Neděle Květen 16 12:30:17 CEST 2004

Ahoj,

> preco s amavisd? nam bezi priamo cez courier, nema rozhranie aj pre tvoj
> MTS (alebo, nechce sa ti MTA zmenit?)

pouzivam postfix a amavisd-new vie aj clamav a spamassassin a som s nim
plne spokojny.

> definiciu?

pre amavisd-new. Priamo na demona bez spustania drwebdc, rovno
komunikacia cez socket.

> no, nam nestaci drweb (niektore virusy prejdu) a skusame clamav, bohuzial
> ten bezi cez amavis a brutalne zerie CPU (v porovnani s drwebom)

ja toto riesim pre maly skolsky mailserver, kde rozhoduje cena. Clamav
tam samozrejme uz bezi, oni by ale mali este minimalne jeden antivirus.
Na workstationoch maju nod, pravidelne updatovany a vzdy nejaky-ten
virus prelezie.

  J.