[linux] drweb antivirus

Pondělí Květen 17 08:56:54 CEST 2004

On 16.05 07:54, Ing. Jan ONDREJ wrote:
> Ale ved ty si pisal, ze chces pouzit clamav. :-)

lenze som sa na riesenia nepytal. pytal sa darkie.

> Nuz, mozes skusit vyhodit perl, ak Ti to vadi. :-)

naco? vyhodim python a sagatora

> Python ma ovela viac vyhod ako nevyhod. Preto som upustil od "C"

vyhod ako nevyhod v porovnani s cim? s C? Perlom?
Ono jednotlive vyhody maju svoju vahu a nasadit dalsi interpreter ma
vysoku vahu proti...

> To sa mi nezda. Mozno mas nejake problemy s clamd alebo s niecim,
> co ho pouziva, ale inak clamav je strasne rychly.

v porovnani s drweb aby som upresnil :)

> Sagator si vie libclam natiahnut priamo do pamate a nemusi pouzivat
> clamd. V tomto pripade je velmi rychly a aj stabilny (clamd mi z casu
> na cas padol).

to znie dobre...

vies tieto otazky zodpovedat pre courier? postfix nepouzivam, takze mne
rady a informacie ohladom postfixu nepomozu...

I intend to live forever - so far so good.