[linux] drweb antivirus

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pondělí Květen 17 10:38:25 CEST 2004

Ahoj,

> lenze som sa na riesenia nepytal. pytal sa darkie.

aby som to upresnil, pytal som sa ako zaradit drweb do amavisd-new.
nepytal som sa, do coho sa da este zaradit, kolko virusov chyta, ake
este lepsia riesenia su a ani ci je amavisd-new pomaly. to uz ste zacali
vy chatovat.

> vyhod ako nevyhod v porovnani s cim? s C? Perlom?
> Ono jednotlive vyhody maju svoju vahu a nasadit dalsi interpreter ma
> vysoku vahu proti...

aj perl aj python sa pri spusteni podobne ako javove JIT skompiluje a
potom bezi rychlo. cize ak je to daemon, je viac-menej uplne jedno, v com je
napisany.

sal ma pravdu v tom, ze je zbytocne pisat ceckoveho demona, to su
zbytocne nervy pri vyvoji a to si mozes radsej priplatit 300 korun za
lepsi procak alebo kupit masiny dve a robit loadbalancing.

hardver je uz teraz lacny, ak to ma ist na ukor nejakeho skaredeho
ceckoveho kodu, ktory sa neda jednoducho spravovat, tak potom o com ten
softver je?

 J.