[linux] drweb antivirus

Pondělí Květen 17 13:53:25 CEST 2004

On 17.05 10:38, Juraj Bednar wrote:
> aj perl aj python sa pri spusteni podobne ako javove JIT skompiluje a
> potom bezi rychlo. cize ak je to daemon, je viac-menej uplne jedno, v com je
> napisany.

dolezite je, ako je napisany. na amavis som uz pocul ludi nadavat, neviem
ci sa to tyka amavisd-new, ale imho na "desifrovanie" MIME mailov je
lepsie pouzit nieco co je naozaj rychle...

> sal ma pravdu v tom, ze je zbytocne pisat ceckoveho demona, to su
> zbytocne nervy pri vyvoji a to si mozes radsej priplatit 300 korun za
> lepsi procak alebo kupit masiny dve a robit loadbalancing.

podla toho co vsetko ten demon robi. na konverziu MIME je imho stale
lepsie C, samozrejme ak niekto nema tie nervy to programovat, je to jeho
vec.

> hardver je uz teraz lacny, ak to ma ist na ukor nejakeho skaredeho
> ceckoveho kodu, ktory sa neda jednoducho spravovat, tak potom o com ten
> softver je?

o vykone? :)

   One OS to rule them all, One OS to find them,
One OS to bring them all and into darkness bind them