[linux] kumulovanie 2 liniek

andrej misovic ado na nirvanaclub.sk
Úterý Květen 18 09:57:53 CEST 2004

nazdar,
takze na druhej strane je provider..a este taky,
no nie moc ochotny (hmm s padajucimi sankami ;)

tie routre su routre, ziaden bridge,
pracuju aj na IP vrstve, vedia aj NAT,
ja ich konfigurovat nemozem, nemam na to pristup,
a to je asi vsetko a snad bezi tam embeded linux..

hmm no co uz..
dik za pomoc..

                  ado

--