[linux] Sparklan WL-360

Pogac Daniel dano na tatrasoft.sk
Úterý Květen 18 10:01:26 CEST 2004

Zdravim.

Mam problem s wlan kartou Sparklan WL-360.
Je to PCI karta s chipom Prism 2.5. Karta ma
firmware PRI: 1.1.0 a STA: 1.4.9. Pouzivam
hostap driver 0.0.4. Po istom case mi karta
zahlasi do logu resetting wlan card a linux stuhne
tak, ze treba spravit hard reset celej masiny. Ten
cas po ktorom masina vytuhne je uplne nahodny.
Nemate niekto podobnu skusenost? Pripadne ako
ste problem riesili? Za odpovede vopred dakuejm.

Dano

| This mail sent by VirusBuster MAILSHIELD for SMTP |
|               NOT REGISTERED version              |