[linux] Sparklan WL-360

KÁCER Daniel Daniel.KACER na assetsoft.sk
Úterý Květen 18 10:03:56 CEST 2004

viem, ze davnejsie mali sparklanky vyraznejsi problem na linuxoch a koli tmu sme to potom rozbehavali na FBSD-cku...
ale medzicasom sa podla mna muselo nieco aj v tomto smere zmenit k lepsiemu, tak predpokladam, ze keby si pogooglil na spravnyx strankax, ze urcite nieco najdes, co ti pomoze....

-----Original Message-----
From: linux-bounces na lists.linux.sk [mailto:linux-bounces na lists.linux.sk]On Behalf Of Pogac Daniel
Sent: Tuesday, May 18, 2004 10:01 AM
To: linux na lists.linux.sk
Subject: [linux] Sparklan WL-360

Zdravim.

Mam problem s wlan kartou Sparklan WL-360.
Je to PCI karta s chipom Prism 2.5. Karta ma
firmware PRI: 1.1.0 a STA: 1.4.9. Pouzivam
hostap driver 0.0.4. Po istom case mi karta
zahlasi do logu resetting wlan card a linux stuhne
tak, ze treba spravit hard reset celej masiny. Ten
cas po ktorom masina vytuhne je uplne nahodny.
Nemate niekto podobnu skusenost? Pripadne ako
ste problem riesili? Za odpovede vopred dakuejm.

Dano

| This mail sent by VirusBuster MAILSHIELD for SMTP |
|               NOT REGISTERED version              |

__________ Informacia od NOD32  __________

http://www.eset.com