[linux] kumulovanie 2 liniek

Matus Horvath Matus.Horvath na nextra.sk
Úterý Květen 18 11:45:55 CEST 2004

Tuesday, May 18, 2004, 9:57:53 AM, you wrote:

am> nazdar,
am> takze na druhej strane je provider..a este taky,
am> no nie moc ochotny (hmm s padajucimi sankami ;)

am> tie routre su routre, ziaden bridge,
am> pracuju aj na IP vrstve, vedia aj NAT,
am> ja ich konfigurovat nemozem, nemam na to pristup,
am> a to je asi vsetko a snad bezi tam embeded linux..

Jasne, to som mal nejaky skrat v hlave s tym bridgom :)
Samozrejme ze su to routre.

am> hmm no co uz..
am> dik za pomoc..

am>                   ado

am> Quoting Matus Horvath <Matus.Horvath na nextra.sk>:

> [...]

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na nextra.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm