[linux] mailing list - patenty

riki phobie na axfr.org
Úterý Květen 18 12:42:24 CEST 2004

zdravim vospolok

ako ste si vsimli mailman ffii.org ma nejake zvlastne zvyky, takze sme
vytvorili mailing-list sk-patents na lists.phuture.sk

par ludi som donho zmigroval z sk-help na ffii.org, ty by mali dostat
spravu o prihlaseni. ostatny ktory ju nemate prosim zapiste sa znova

takisto prosim ostatnych ktory maju zaujem zaoberat sa touto otazkou aby
sa zapisali do mailing-listu sk-patents na lists.phuture.sk prostrednictvom
mailu z predmetom subscribe na adresu
sk-patents-request na lists.phuture.sk, pripadne cez webove rozhranie na
adrese https://lists.phuture.sk/mailman/listinfo/sk-patents

takisto chcem podakovat tiborovi za podporu

dakujem za pochopenie

rasto rickardt