[linux] mailing list - patenty

Peto - www.lentus.sk konfery na lentus.sk
Úterý Květen 18 13:20:19 CEST 2004

riki wrote:

> zdravim vospolok
>
> ako ste si vsimli mailman ffii.org ma nejake zvlastne zvyky, takze sme
> vytvorili mailing-list sk-patents na lists.phuture.sk
>
> par ludi som donho zmigroval z sk-help na ffii.org, ty by mali dostat
> spravu o prihlaseni. ostatny ktory ju nemate prosim zapiste sa znova
>
> takisto prosim ostatnych ktory maju zaujem zaoberat sa touto otazkou aby
> sa zapisali do mailing-listu sk-patents na lists.phuture.sk prostrednictvom
> mailu z predmetom subscribe na adresu
> sk-patents-request na lists.phuture.sk, pripadne cez webove rozhranie na
> [...]

Rasta s tym teraz nexcem otravovat.

Skor vseobecna otazka:
ked poslem mail so SUBJ subscribe a textom subscribe - posle mi to s5
2*confirm (staci sice odpovedat raz, ale ...), ked odpoviem 2x - tak mi
bude chodit vsetko 2x?

Peter

PS:
IMHO je chyba v conf al. scripte, kt. ak precita subscribe 2x nema
osetrene, ze vykonaj iba raz ...
Asi funguje systemom:
if v SUBJ then ...
if v BODY then ...
A nie je osetrene, ze (blbec) user to tam moze zaslat 2x :)