[linux] Grub a multiboot win98 zo second disk

Marek 'MMx' Ludha mludha na yahoo.com
Úterý Květen 18 22:16:51 CEST 2004

--- Miroslav Šteflík <steflik na zoznam.sk> wrote:
> Pridal som si do PC druhy disk na ktorom mam WIN98.
> Pokusal som sa
> nakonfigurovat GRUB aby som mohol bootovat z boot
> manazera a nie menit v
> biose poradie botovania. Druhy disk ma iba 1 primary
> particiu a je v
> porsadi druhy. System win98 sa nachadza na prvej
> particii, su tam dve.
> Linux mam na prvom disku.
> prikladam vypis z grub.conf.
>
> title win98
> map (hd0) (hd1)
> map (hd1) (hd0)
> rootnoverify (hd0,0)
> [...]

Neviem povedat, ci tu je nieco zle, ale ja som podobnu
situaciu vyriesil nasledovne:

title w9x
rootnoverify (hd1,0)
map (hd0) (hd1)
map (hd1) (hd0)
chainloader  +1

Problem podla mna moze sposobit aj to, ze 'makeactive'
je az za 'chainloader', takze sa pravdepodobne nikdy
nevykona. Ja by som ho dal hned za 'rootnoverify'.
          Marek 'MMx' Ludha