[linux] X - zvysenie obnovovacie frekvencie

KÁČER Daniel Daniel.KACER na assetsoft.sk
Středa Květen 19 11:17:20 CEST 2004

jedine, kde sa da nastavovat rozlisenie obnovovacej frekvencie je XFre86
pokial ti to nejde, a monitor + karta by to mali zvladat, to co xces dosiahnut (to si treba samozrejme overit)
tak pravdepodobne nepozna dobre tvoj monitor alebo kartu...
neviem ako u MDK ale ja v Debiane nastavujem v sekcii Monitor HorizSync  XX.X - XX.X a VertRefresh XX.X - XX.X
si skus este pogooglit na nete, ake doporucuju nastavit parametre pre tvoj monitor...

-----Original Message-----
From: linux-bounces na lists.linux.sk
[mailto:linux-bounces na lists.linux.sk]On Behalf Of Pavol Lajciak
Sent: Wednesday, May 19, 2004 11:13 AM
To: linux na lists.linux.sk
Subject: [linux] X - zvysenie obnovovacie frekvencie

Mam MDK 10. Skusal som XFdrake, ale tam nie je nastavenie obnovovacej
frekvencie.
Momentakne tam mam tento riadok, ale obraz je strasne blikavy. Monitor
je Philips 107T5
a karta z cipovej sady i865.

    ModeLine "1024x480"    65.00 1024 1032 1176 1344   480  488  494
563 -hsync -vsync

Skusal som vcera zmenit na toto, ale sa mi "rozsypal" obraz. Cital som
aj  man k XF86Config.

 ModeLine "1024x768" 98.97 1024 1072 1312 1408 768 770 782 808 -hsync
-vsync #87Hz

Neviete o nejakom zrozumitelnom postupe ako jednoducho zvysit vert.
frekvenciu.

Dakujem.
Paulus