[linux] X - zvysenie obnovovacie frekvencie

KÁCER Daniel Daniel.KACER na assetsoft.sk
Středa Květen 19 15:31:14 CEST 2004

no 4.4.3 asi tazko :)
no skus este pozriet na www.linuxdrivers.com tusi to bolo, ci tam nenajdes nejaky driver pre tu tvoju graficku...
lebo ja mam napriklad SIS630 ale ta z xfree balicku nie je nic moc a ja som si dakedy na nete nasiel, ze nejaky fesak robi na to driver pod linuxa plus nejake vylepsenie, nakolko vyrobca odmietal robit driver pod linuxa.... a tak som to riesil...
skus pozriet na intelovskej stranke....

-----Original Message-----
From: linux-bounces na lists.linux.sk [mailto:linux-bounces na lists.linux.sk]On Behalf Of Pavol Lajciak
Sent: Wednesday, May 19, 2004 3:28 PM
To: Vseobecna diskusia o Linuxe
Subject: Re: [linux] X - zvysenie obnovovacie frekvencie

Ciao Peto :) a vsetci ostatni.

1. hlavne daj vediet, aku verziu mas XFree
Myslim, ze 4.4.3

2. Zasli VF a HF toho Philipsu
HF a  VF je v XF86Configu - to by malo byt dobre.

3. Aku mas verziu MDK?
10.0 Community

Zda sa, ze je problem s tym driverom - pise tam v XF86Config, ze je to i810

Section "Device"
    Identifier "device1"
    VendorName "Intel Corporation"
    BoardName "Intel 865"