[linux] pppd

michal_lackovic na sk.schneider-electric.com michal_lackovic na sk.schneider-electric.com
Středa Květen 19 16:00:27 CEST 2004

skusal som aj xisp ale tu IP nikdy nedostanem a taktiez to po chvili
spadne.
mam jadro 2.6.0

riki <phobie na axfr.org>
Sent by: linux-bounces na lists.linux.sk
19.05.2004 15:36
Please respond to Vseobecna diskusia o Linuxe