[linux] wmbubble - Segmentation fault

Tomas Zatko woody_tz na zoznam.sk
Středa Květen 19 20:16:51 CEST 2004

Zdravim!

Stve ma jeden "zivotne dolezity" program.
wmbubble vzdy po nejakej dobe spadne.
niekedy minuty, niekedy hodina.. mam pocit, ze ak nic nerobim a bezi iba
xmms tak sa to nestane.
robi to uz dlhsie (vlastne od kedy som objavil taku krasu ako wmaker =)
ale nepodarilo som mi spozorovat nejaku konkretnu akciu pri ktorej to
vytuhne...
Skonci s hladkou segmentation fault.

Tak ma napadlo, ze mozno strace povie viac, ked to vytuhne...
Ale od kedy to bezim cez strace tak to NEPADLO!
Ale pustat to stale cez strace?!    grr...    :-/

Tak sa chcem opytat, ci to niekomu robi, kde moze byt pes zakopany a ako
to mozem vyriesit....

dikes
.t..

p.s.: ja za to nemozem, ta blbinka je jednoducho zlata :-)  mozno z toho
do dochodku vyrastiem....