[linux] Ako spracovat audio/video stream

Pavel Košarník kosarnik na prologk.com
Čtvrtek Květen 20 10:42:27 CEST 2004

Dobry den

kupil som digitalny satelitny prijimac postaveny na linuxe - dreambox. Je
super, a okrem inych moznosti umoznuje v LAN prijimat audio/video stream
naladeneho programu TV/radia. Na to ma v /etc/services definovane:

# Local services

streamsec       31335/tcp
streamavpes     31336/tcp
streamps        31337/tcp
streampes       31338/tcp
streamts        31339/tcp

Ked napisem mplayer http://dreambox:31339/vpid, tak mplayer mi prehra video.
Napr. xmms mi prehra podobne audio. Lenze vzdy len pre jedneho klienta.
Moja otazka znie: Ako to urobit, aby som to mohol spristupnit v intranete
viacerym?
Skusal som sa zverit s mojimi problemami googlu, a na zaklade vysledku som
skusil spojazdnit kombinaciu ffserver a ffmpeg. No aj ked to mam funkcne,
overene na streamovani suboru,ci webkamery, pri pokuse prinutit
ffmpeg -i http://dreambox:31339/vpid http://localhost:8090/feed1.ffm caka na
vstup a nic neprichadza.
V tejto problematike som totalny zaciatocnik a nie som si isty, ci som nabral
spravny kurz. Poradite?

--
Pavel Kosarnik