[linux] Problem s prepinanim X --> konzola, ==> kernel panic

Michal Fojtik mi na sofa.sk
Neděle Květen 23 11:42:37 CEST 2004

Caf,
> [...]
>
> Uz dlhsie sa trapim s nasledovnym problemom: pri prepnuti z Xoch do
> konzoly, alebo vobec pri vypnuti Xov dojde k vytuhnutiu desktopu. System
> nereaguje ani na klavesy Alt + SysRq + s, Alt + SysRq + b, a pod.
> Pri nabootovanom Knoppixe z CDcka sa vsak toto nestava.
>
> Do systemoveho logu sa nedostane ziadna hlaska, obrazovka je vacsinou
> cierna. Takze blizsi popis chyby neviem. Zapnut si nejaky syslog po
> sieti zial nie je mozne.
>
> Nevie niekto poradit, kde by mohol byt problem? Prikladam zopar
> konfigurakov a nastaveni, snad mi niekto poradi.

Caf, podobny problem som mal aj ja.
Suviselo to s framebufferom. Ked som ho v konfigu jadra vypol
vsetko islo v pohode. Sranda, ze mne knoppix isiel v poho
(aj ked framebuffer pouziva (mozno iba vesa..)).
Miesto fb mam teraz SVGAtextmode...