[linux] apache Alias

Pondělí Květen 24 16:37:27 CEST 2004

On 24.05 08:40, Ing. Jan ONDREJ wrote:
> Nuz nasmeruj ho na nieco ine. Mozes ho prepisat. Mozes ho nasmerovat
> aj na nieco v DocumentRoot a tusim nebude ani problem,
> keby si ho zacyklil, pretoze Alias sa tusim vyhodnoti iba raz.
> Ak by si chcel dosiahnut, aby hadzalo chybu neexistujucej
> stranky, tak ho nasmeruj na nieco, co urcite neexistuje a ani nebude.

obavam sa ze pricina je v tom ze niekto ma v adresari
$Document_Root/alias/ nejake data, a chce k nim pristupovat
(ja som zakaznikom radsej vsetky preddefinovane aliasy vypol)

este je mozne nasmerovat alias expliticne na dotycny adresar alias (a teda
sa to bude tvarit akoby to alias nebol) ale je pravda ze to nie je
elegantne riesenie...
(R)etry, (A)bort, (C)ancer