[linux] apache Alias

Marek Podmaka marki na host.sk
Úterý Květen 25 00:08:40 CEST 2004

On Mon, 24 May 2004, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> obavam sa ze pricina je v tom ze niekto ma v adresari
> $Document_Root/alias/ nejake data, a chce k nim pristupovat
> (ja som zakaznikom radsej vsetky preddefinovane aliasy vypol)

hej, presne to je ten problem. Vypnut to nemozem, lebo zatial nemam v db
info o tom, ktory uzivatelia tie aliasy potrebuju. A to mi tam musi
povyplnat kolega, ale ten je dost zaneprazdneny a jeden clovek uz ten
adresar prave potreboval, tak som chcel docasne riesenie...

> este je mozne nasmerovat alias expliticne na dotycny adresar alias (a teda
> sa to bude tvarit akoby to alias nebol) ale je pravda ze to nie je
> elegantne riesenie...

No asi to zatial urobim pre toho jedneho takto. V buducnosti to uz budem
generovat pre kazdy virtualhost osobite podla udajov v db...

--
   bYE, Marki <marki na nexin.sk>