[linux] apache restart problem

Martin Kyrc martin.kyrc na developers.sk
Středa Květen 26 12:09:10 CEST 2004

Zdravim konferu,
pred nejakym casom mi zacal padat apache (vzdy rano nebezal). po
zistovani kde by mohol byt problem som prisiel na to, ze restart/reload
nezbehne korektne (stop a nasledny start ide).

$ apachectl stop
/usr/sbin/apachectl stop: httpd stopped
$ apachectl start
/usr/sbin/apachectl start: httpd started
$ apachectl restart
/usr/sbin/apachectl restart: httpd restarted
$ apachectl restart
/usr/sbin/apachectl restart: httpd not running, trying to start
/usr/sbin/apachectl restart: httpd started

ako vidno, restart nezbehne pokial apache bezi. v logu dostname iba
hlasku o tom, ze bol iniciovany restart, ale nic viac. (podobne aj pri
reload).

apache v1.3.29.0.2-4
debian

nestretol sa niekto s niecim podobnym?
co by som mal skontrolovat?
ak by bol problem s niektorym z modulov, tak by nezbehol ani stop-start.

dik za kazde nakopnutie.

horol