[linux] SCO emulator

pf na nextra.sk pf na nextra.sk
Středa Květen 26 17:21:24 CEST 2004

Ahoj,

na starsich linuxoch sa to zarucene riesit da. Napr. u RH to ide do verzie 7.0,
teda tam, kde su este 2.2 jadra.
Existuje tam maly balicek, ktory umoznuje emulovat rozne postarsie UNIXy.
Okrem instalacie a drobneho konfigurovania tohto SW to este vyzaduje
skopirovat na patricne miesto binarky kniznic z povodneho UNIXu
a zaviest do jadra prislusny modul. Sam som takto prevadzkoval
DB Progress z prehistorickeho Interactive UNIXu.

Problemom je len to, ze si za ten svet neviem spomenut na meno tohto SW
(velmi pravdepodobne vsak zacinalo na B). Bolo to vsak sucastou vsetkych
starsich distribucii RH.

Ak Ti to staci na buduci tyzden, tak sa potom na to mozem pozriet.
Teraz sa k tomu zial nedostanem. V pripade potreby sa potom ozvi priamo na
pf na nextra.sk alebo zavolaj na 0903 536 116.
Momentalne vsak ostanem 3 dni bez pristupu na internet (cestujem).

PF