[linux] apache restart problem

jk janko na mediate.sk
Středa Květen 26 16:14:25 CEST 2004

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> toto nevyzera ako debianovsky startovaci skript. Dalej v nom predpokladas
> se sa spusta s SSL. Do tretice ak v debiane nefunguje config, odkazuje sa
> na stranku bugov. Alebo sa odporuci apache z distribucie...

To je snad jedno ze ci sa spusta s ssl alebo bez a ze to nie je
debianovsky skript mi je tiez jasne, je to totiz skript z redhata, v
ktorom vsimavy clovek najde riesenie problemu...

Dolezite je ze treba zmenit pravidlo pre restart... stopnut ho, uspat na
par sekund a startnut... da sa to vyriesit aj elegantnejsim sposobom,
(podobny problem je rieseny v rc skriptoch squida), ale sleep 5 uplne
postacuje...

--

Desi Petrovic

Mediate s.r.o.