[linux] SCO emulator

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Květen 26 23:11:01 CEST 2004

Ahoj,

> Potrebujem zrusit staru masinu SCO a je na nej Aplikacia ktoru este
> roku PANE robil dajaky systemak a pochopitelne zdrojaky neexistuju...
> Vie mi niekto poradit ako nasymulujem SCO prostredie na linuxe (RH 6,2
> sparc, RH 6.2 i386 alebo MDK 10 i586 - je jedno na ktorom z tychto).

este ta upozornujem, ze ak to bezalo na intelovej masine, tak to na
tom sparcu bez nejakej velmi tazkej procesora emulacie (napr. bochs)
nespustis vobec.

aspon procesorova architektura by mala byt rovnaka.

ked tu rozpravaju o ibcs, tak to prve pismenko znamena i, takze emulovat
nieco z ineho spracoveho unixu na linuxe je dost problem, ale
predpokladam, ze sco bezalo hlavne na inteloch.

 J.