[linux] apache restart problem

Čtvrtek Květen 27 11:25:55 CEST 2004

On 26.05 16:16, Desi Petrovic wrote:
> To je snad jedno ze ci sa spusta s ssl alebo bez a ze to nie je
> debianovsky skript mi je tiez jasne, je to totiz skript z redhata, v
> ktorom chapavy clovek najde riesenie problemu...

chapavy clovek:

zisti v com je NAOZAJ problem, padanie pri graceful restarte nie je
  problemom rc skriptu ale apache samotneho resp daktoreho z modulov.
nebude predpokladat ze pod inou distribuciou su problemy rovnake,
nebude sa snazit apoache stopnut a startnut len kvoli rotacii logov

a ked posles komplet startovaci skript s poznamkou ze ho treba upravit,
bez toho aby si oznacil kde, co a preco, neocakavaj ze si to niekto vycita
z kristalovej gule

The only substitute for good manners is fast reflexes.