[linux] apache restart problem

Čtvrtek Květen 27 11:28:30 CEST 2004

On 26.05 16:21, Martin Kyrc wrote:
> ano (len pre istotu: v inych logoch o tom nie je zmienka).
> poslednu (a jedinu o restarte) hlasku ktoru tam vidim je:
> [notice] SIGUSR1 received.  Doing graceful restart
> a za tym uz nic

skus rucne /etc/init.d/apache reload pripadne /etc/init.d/apache restart
zrejme padne pri oboch ale treba si to overit

> testing, apache je z deb balika

uz vidim, checkni bugs.debian.org/apache ci tam nie je hlaseny podobny
report. Tipol by som si ze je to problem jedneho z modulov... mas okrem
tych co su priamo v baliku este nejake?

Support bacteria - they're the only culture some people have.