[linux] undelete na FAT

Peto - www.lentus.sk konfery na lentus.sk
Čtvrtek Květen 27 11:32:25 CEST 2004

Tomas Zatko wrote:

> LOL

Ake lol? Co tak dat si s tym trochu prace?

> vid hore - pytam sa na FAT!!

toto:
**(A len tak informacne - pre NTFS ?)
je podla Teba otazka na FAT? v bode  3 Ti odpovedam na NTFS, kt. sa
pytas - ak o nieco nemas zaujem - neklad otazku. Dakujem.

> vid hore - pytam sa na FAT!!

> ??! OT

> ??! OT

toto:
> [...]

> vid hore - pytam sa na FAT!!

> tak s NU som mal dobre skusenost aj ja, ale to mi moc v linuxe

FAT je suborovy system, kt. apriori nie je pre linux, tak co tak skusit
iny OS?
Apriori Ti ide o undelete vo FAT (ako laskavo nam Xkrat COPY/PASTEujes)
alebo o to, ze to MUSI byt vo Win.
Ak po mne ludia xcu PC ako nahradu pisacieho stroja ponuknem im
freeDOS+T602 a nenutim im linux.

> kazdopadne dakujem za odpoved.

OK, z mojej strany koncim vyjadrovanie sa k tomuto threadu.

Nakoniec, ak ide dolezitejsie veci - vytiahni ix zo zalohy a mas po
probleme, nemusis sa babrat so ziadnym undelete.

> .t..

Peto