[linux] SCO emulator

Matus Horvath matus na mujmail.cz
Čtvrtek Květen 27 12:41:14 CEST 2004

Thursday, May 27, 2004, 7:47:18 AM, you wrote:

JB> Ak to chces teraz spustit na sparcovskej masine, to bude asi dost
JB> problem, pretoze SCO (podla mojich skromnych poznatkov) bezalo vyhradne
JB> na Inteloch, takze teraz by Ti mohol pomoct akurat tak nejaky emulator
JB> typu Wmware, resp. Bochs (neviem, ci to je aj pre platformu Sparc -
JB> osobne dost pochybujem).

Ak sa to bol nejaky SCO beziaci na inteli, a budes sa pokusat spustit
to tiez na inteli, malo by to fungovat (hovorim podla toho, co som cital,
nie z praktickych skusenosti):
 - s Linuxovym iBCS modulom mozno
 - s FreeBSD iBCS2 s vacsou pravdepodobnostou
 - NetBSD ma tiez nejake iBCS tusim
 - OpenBSD neviem

VmWare na nie-inteli nebezi, Bochs bezi skoro uplne vsade, urcite aj
na sparcoch, ale vyzadovalo by to instalaciu toho SCO systemu do
virtualneho pocitaca, co by bolo urcite pomale, takmer urcite
nespolahlive a asi by to nic neriesilo (oproti instalacii SCO na
normalny pocitac).

JB> Pokial by ta masina s MDK 10 bola intelovska (co predpokladam), tak tam
JB> by Ti nemuselo robit problem to spustit (maximalne budes potrebovat
JB> balik ibcs, ktory byval standardnou sucastou distribucii) - tuto cestu
JB> povazujem za najrozumnejsiu.

Tak. A ak to nebude fungovat, skus FreeBSD a potom pozri ako je na tom
NetBSD a OpenBSD.

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na nextra.sk