[linux] apache restart problem

Čtvrtek Květen 27 14:40:02 CEST 2004

On 27.05 13:12, Desi Petrovic wrote:
> Ok, takze este raz a pomaly... NAOZAJ problem je skutocne bug... Ako
> najjednoduchsie riesenie je spravit si podobny rc skript ako som poslal

rc skript je v debiane pomerne dobre urobeny, ak sa tebe alebo niekomu
inemu nechce hladat, ano je to moznost.

jadro zmeny teda ako pises je zmenit 'apachectl graceful' za 'apachectl
stop; sleep 5; apachectl start' - ano malo by to fungovat.

> sekund a potom nastartovat. Ak sa pouziva apachectl rc skript z apache,
> tak mu treba nastavit spravne cestu k .pid suboru. graceful restart si
> treba pozriet v dokumentacii:

.pid subor ma debian spravne zakompilovany, ratam ze ostatne distra tiez
takze specifikovat ho extra vacsinou nebude potrebne. Ale niekedy dajme
tomu ano.

> At present there is no way for a log rotation script using USR1 to know
> for certain that all children writing the pre-restart log have finished.

toto sa riesi vacsinou flagom 'delaycompress' v logrotate, skvela vecicka.

- Have you got anything without Spam in it?
- Well, there's Spam egg sausage and Spam, that's not got much Spam in it.