[linux] apache restart problem

Desi Petrovic desi na mediate.sk
Čtvrtek Květen 27 17:20:52 CEST 2004

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> rc skript je v debiane pomerne dobre urobeny, ak sa tebe alebo niekomu
> inemu nechce hladat, ano je to moznost.
>
> jadro zmeny teda ako pises je zmenit 'apachectl graceful' za 'apachectl
> stop; sleep 5; apachectl start' - ano malo by to fungovat.

> .pid subor ma debian spravne zakompilovany, ratam ze ostatne distra tiez
> takze specifikovat ho extra vacsinou nebude potrebne. Ale niekedy dajme
> tomu ano.

Toto je uzitocne skor pre rucne kompilovany apache, predpokladam ze na
produkcny server malokto pouzije binarky z distra.

> toto sa riesi vacsinou flagom 'delaycompress' v logrotate, skvela vecicka.

isteze delaycompress fajn, ale s rotaciou logov na produkcnych serveroch
je viac problemov. Adminujem 4 dedikovane servery v US na ktore chodi
cca 10K unikatnych userov denne a permanentne na to idu DDOS a DRDOS
utoky, za takychto podmienok nie je problem vyprodukovat 2GB log za dve
hodiny
--

Desi Petrovic

Mediate s.r.o.