[linux] minicom + seriovy port

Maros Franko franko na omnicom.sk
Pátek Květen 28 08:57:00 CEST 2004

Cafte
mne funguje (vacsinou) minicom takto
setup# minicom -s
start# minicom -c on -m
pocas jazdy sa da menit nastavenie
Alt+o; Alt+s; atd
ak to spustis bez toho "-m" nefunguju "meta" klavesy (Alt+...)
tak isto ako v dosovskom telixe
vid man minicom; man xminicom
ale Marianov G. postup je asi jednoduchsi, hlavne ked ides stale na ten
isty ttyS port.

Ja mam ale inu otazku/y
mam na notase IBM R40 Fedoru2, minicom funguje bezproblemov aj cez
USBSerial adapter (ttyUSBx), ale len na krabicky ktore maju "textovy"
CLI (cisco a i.)
potreboval by som sa ale dostat aj do masiny ktora ma graficky interf.
(zrejme ascii) (Intel ro;sw a i.) a to mi uz nefunguje.
1. Neviete nahodou niekto "vot problema"?
2. Da sa napr. "cat /dev/ttyUSB0" alebo dako na konzole vidiet ci mi
nieco odtial prichada, pripadne tam aj poslat napr. enter "echo
^13>/dev/ttyUSB0" ? (tvaril sa ze to zozral, ale nedostal som nic)

Thx.
M.