[linux] problemy s pouzivanim listservera

Pátek Květen 28 13:06:53 CEST 2004

28. mája 2004 o 12:27, Juraj Michalek píše:

> Ospravedlnujeme sa za problemy s prihlasovanim do mailing listu. Problem
> bol sposobeny migraciou starych nastaveni mailmana.

konecne uz narovinu povedz, ze problemy su sposobene tym, ze spravca
listservera nevie pouzivat mailman a cely prechod listov bol uplne
nepripraveny a nekoordinovany a nevyhovaraj sa dokola na daky nic
neznamenajuci termin "migracia starych nastaveni".

coho pre zmenu bude este problem toho, ze sa maily z listu nedostavaju
do archivu a posledny dostupny prispevok v archive je z 8maja 2004??
toto sa tyka aj ostatnych tunajsich listov a nechce sa mi verit ze
spravca listservera si to doteraz nevsimol.

a co este tak chronicke problemy:
- nefunguje (resp. spravca sa neobtazoval vobec sprevadzkovat)
  vyhladavanie v archive
- nefunguje odkaz z paticky mailu na metafaq konferencie
resp.
- je nastavena zla kodova stranka na informacnej stranke o tomto liste
?

ak sa chcel spravca naucit pouzivat mailman a vyskusat si spravovat daky
server, mohol si na to vybrat menej zabehnute miesto ako tento
mailinglist resp. ine sluzby servera linux.sk..

--
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk
personal home page                      -> http://phuture.sk