[linux] pppd a staticka IP

Pátek Květen 28 14:25:56 CEST 2004

On 28.05 11:53, michal_lackovic na sk.schneider-electric.com wrote:
> Mozete mi prosim vysvetit ako funguje ak mam u providera staticku IP
> adresu cez dial up? Myslel som, ze ak mi prideli ISP nejaku IP tak to
> bude vlastne IP mojho PC, ktoru bude moct pingnut z vonka.

Bude to IP patriaca do rozsahu ISP, ktoru ISP vyhradi pre teba, prideli ti
ju vzdy ked sa dialnes a neprideli ju nikomu inemu.

> Skusal som to nastavit cez pppd v options mam
> ipcp-accept-remote
> proxyarp
> 195.12.147.125:10.0.0.1
>
> po pripojeni vidim
>
> local IP : 195.12.147.125
> remote IP: 195.12.131.136
>
> cize som vlastne od servera ISP nedostal moju staticku IP.

na toto si ako prisiel? respektive, co si cakal ze sa udeje?
v kazdom pripade, ak chces od providera staticku IP, nemusis si ju
nastavovat ty, dolezite je aby ti ju nastavil a prideloval provider.

Enter any 12-digit prime number to continue.