[linux] pppd a staticka IP

Ivan Frano ml. ivan.franoml na shmu.sk
Sobota Květen 29 00:02:28 CEST 2004

michal_lackovic na sk.schneider-electric.com wrote:

>Zdravim,
>
>ja mam u ISP vytvorene account so statickou IP. Ocakaval som, ze tuto IP
>dostanem vzdy po pripojeni, tzn ze ak sa budem potrebovat pripojit na
>tento pocitac vzdialene zadam jeho IP a pojde to.Alebo som sa mylil?
>vdaka
>miso

Mno to asi dost mylis ....
Vies mi prezradit ako sa tvoj pocitac dozvie ze prave sces nan pripojit
a spravi connect na ISP ? (aby bol preve vtedy online na inete)
Jedine ze by ti ISP povolil connect na teba od neho co
nepredpokladam........   a to bi tvoj modem musel dvihat prichadzajuce
volania, pripadne este dajaka ta autentifikacia atd. atd.
Skratka zabudni na to...
Jedine na co ti je pri DIAL UP dobra staticka IP je ze ked sa niekam
konektujes mas stale tu istu IP (vzdialena sprava ineho PC alebo LAN kde
mas povolene len urcite IP a ine nepripoji a podobne)

N na vi