[linux] problemy s pouzivanim listservera

riki phobie na axfr.org
Sobota Květen 29 13:43:59 CEST 2004

1. poukazal na to na co sa uz stazovalo viac ludi a vsetkych georgik bud
prehliadol alebo ignoroval

2. ani 1 z tych veci nebola neopravnena

3. narovinu povec ze ti nevadi prudenie ale to ze sa niekto otvorene na
nieco verejne stazuje, zamysli sa nad tym kedy si to posledne urobil ty