[linux] problemy s pouzivanim listservera

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Sobota Květen 29 17:39:06 CEST 2004

Ahoj,

> 1. poukazal na to na co sa uz stazovalo viac ludi a vsetkych georgik bud
> prehliadol alebo ignoroval
>
> 2. ani 1 z tych veci nebola neopravnena
>
> 3. narovinu povec ze ti nevadi prudenie ale to ze sa niekto otvorene na
> nieco verejne stazuje, zamysli sa nad tym kedy si to posledne urobil ty

len for record: vacsina z tych veci je uz opravena, ale inac v principe
suhlasim, minimalne v jednom liste okrem linux na lists.linux.sk nam to
narobilo trosku zmatkov a spamy tiez nie su prijemna zalezitost. Kopec
veci nefungovalo a podla mojho nazoru uplne zbytocne.

Myslim, ze otestovat nejaku konfiguraciu mailmana a spravit to na prvy raz
poriadne nie je taky problem...

   Juraj.