[linux] JOB: integrator / konzultant IP - video rieseni

Ostrochovsky Jan Jan.Ostrochovsky na siemens.com
Úterý Listopad 2 12:16:07 CET 2004

Zdravim vsetkych,

priberieme do teamu cloveka so znalostou anglictiny, ktory ma tym vacsie
sance, cim viac sa jeho profesijny profil kryje s tymto:
	- unix / linux / solaris - systemove testovanie a administracia
(DHCP, DNS, RADIUS, Apache ...)
	- PostgreSQL
	- zakladne znalosti v oblasti sieti (IP, ATM, management,
provisioning, video riesenia...)
	- konfiguracia routrov, switchov
	- multimedia streaming (H.264, MPEG-4, MPEG-2, ...)
	- ...

Osobne vlastnosti
	- komunikativnost
	- orientacia na zakaznika
	- logicke myslenie
	- samostatnost + teamova spolupraca
	- ...

Nutnou podmienkou je ochota a flexibilita cestovat do Viedne a k zakaznikom
do Londyna a kdekolvek do sveta, na naklady firmy.
Celkovy cisty prijem z fulltime jobu je viac ako 50 tisic SKK mesacne
(zaratane diety).

Zopar namotavok na zaver:
	- praca v medzinarodnom koncerne Siemens
	- odborny a personalny rozvoj
	- praca s najnovsimi technologiami
	- vyhodne pracovne podmienky
	- zaujimavy socialny program
	- ...

Nevahajte ma kontaktovat. Kto prv pride, ten prv melie.

S pozdravom,

Jan Ostrochovsky