[linux] distribucia

Martin Kyrc martin.kyrc na developers.sk
Středa Listopad 3 16:50:30 CET 2004

On 3.11.2004 16:30:52, riki wrote:

> debian by som pouzil kvoli distribuovanemu vyvoju ktory nie je vacsinou
> zavisly na jednostlivych osobach/firmach, pri velkom nasadeni moze byt
> prijemne ze sa ti boxy sami prirodzene vyvijaju, a nemusis riesit
> upgrady z verzie na verziu, co pri takomto pocte moze byt
> pain-in-the-ass. z tych co si vymenoval ma asi najlepsi balickovaci system.

suhlasim.

<cut>

> toto nie je uz vecou distribucie ale jej upravy

jj, len ci takuto 'upravu' niektora z vyssie uvedenych obsahuje.

> ak nechces automaticke aktualizacie a management tak by bolo gui
> efektivnejsie

praveze nechcem gui adminovanie. co sa tyka toho automatickeho
aktualizovania (debian), nechel by som pouzit nieco taketo:

napr: spustat tomuto podobny skript cronom
#!/bin/bash
#
apt-get update
apt-get -y dist-upgrade

pretoze tymto nezabezpecim install, remove prislusnych balickov a
zmenu konfiguracii. chcel by som na jednom mieste drzat pozadovanu
instalaciu, ktoru by som podla aktualnych poziadaviek aktualizoval, a
aby sa mi zbytok serverov voci tejto instalacii automaticky
prisposoboval. neviem ci je vsak taketo nieco mozne.
--
horol