[linux] distribucia

jard jard na szm.sk
Středa Listopad 3 22:04:14 CET 2004

Aben Siatris wrote:
> kvoli konfigurovatelnosti, prehladnosti v konfigurakoch a velmi jednoduchej
> upgrade by som volil v tomto pripade gentoo.
> (moj skromny nazor :)

osobne sa mi ta myslienka dat tam gentoo nepaci, ale zase keby tych
masin bolo vela a nahodilo by sa distcc tak by to mohla byt sranda :)

ja by som tam strcil slack alebo debian, slack je strasne jednoduchy na
rucnu spravu, ked si clovek trosku prebehne /etc tak neni problem.
(upgrady sa pohodlne robia cez swaret).

debian je dost podobny z hladiska spravy ako slack, konfiguraky su dost
prehladne. a balickovaci system ma pekne vymysleny, s upgrady su ozaj
easy. (a aj gentoo ale otazka je ze ci ma vyznam davat gentoo,
kompilacie beru cas ap, ina vec je ked mam masinu ktoru si doma
tweakujem vo volnom case, ale to si uz musi nasadzovatel zvazit sam :)

jard