[linux] znovu browsery, E-zones a EASY

Středa Listopad 3 23:36:34 CET 2004

Zdravicko,

kedze som prave dnes chcel dobit EASY kredit na jednej karte, a kedze ako
vacsina ludi s linuxom na nom nemam M$IE nainstalovany, skusil som to
znovu cez Mozillu aj Operu (cast nedavneho threadu na tuto temu mam este v
mailboxe).

Samozrejme to neslo tam ani tam, napisal som teda Eurotelu otazku ako to
je s inymi browsermi.

Komunikacia je momentalne na http://www.fantoma.sk/easy/ , dovolujem si
len vypichnut par postrehov

1. napisal som ze som skusal mozilu aj operu a nesli, so ziadostou nech mi
neradia MSIE.

2. odpovedali mi ze PRESETRILI zalezitost a ze to funguje, samozrejme pod
explorerom. Teraz neviem ci su taki obmedzeni alebo maju prikaz sa tak
chovat.

3. citat: "... neevidujeme pripomienky nasich uzivatelov ohladom
nefunkcnosti dobijania kreditu EASY". V nedavnom threade v tomto liste par
ludi pisalo ze sa na tento problem stazovalo - mozete sa mi prihlasit?

4. Aj mne odpovedaju z adresy ktora neexistuje. Zeby hlupy pokus o ochranu
pred spamom? Alebo si zelaju aby zakaznici nemohli reagovat na odpovede z
ET?

V kazdom pripade, poziadal som ich o oficialne stanovisko k tomuto
problemu, ak sa neozvu poziadam o to ET marketing a skusim to rozvlacit na
spravodajskych serveroch.

Momentalne silne rozmyslam ci si ponecham EASY kartu so starym firemnym
cislom (firma presla na orange) a ci moju prima kartu neodovzdam manzelke,
s tym nech svoju EASY nezrusi aj ona.

My mind is like a steel trap - rusty and illegal in 37 states.