[linux] znovu browsery, E-zones a EASY

Peter H. holdsun na zoznam.sk
Čtvrtek Listopad 4 08:44:48 CET 2004

On Wed, 2004-11-03 at 23:36, Matus UHLAR - fantomas wrote:
> Zdravicko,
>
> kedze som prave dnes chcel dobit EASY kredit na jednej karte, a kedze ako
> vacsina ludi s linuxom na nom nemam M$IE nainstalovany, skusil som to
> znovu cez Mozillu aj Operu (cast nedavneho threadu na tuto temu mam este v
> mailboxe).
>
> Samozrejme to neslo tam ani tam,

no snad osud...
manzelka vcera santila s I-bankingom[samozrejme mozilla] a ze ked uz je
vo svungu, tak dobije easy mladsej sestre - nechal som ju az kym sa
nedostala k tym nestastnym javaskript tlacitkam[tiez som bol zvedavy] a
o5 NIC!
tak som jej to smutne zrekapituloval a nastartoval M$IE :-(
hned ma napadlo ci si im vtedy preposlal ten thread kde sa to riesilo

> [...]
> len vypichnut par postrehov
>
> 1. napisal som ze som skusal mozilu aj operu a nesli, so ziadostou nech mi
> neradia MSIE.
>
> 2. odpovedali mi ze PRESETRILI zalezitost a ze to funguje, samozrejme pod
> explorerom. Teraz neviem ci su taki obmedzeni alebo maju prikaz sa tak
> chovat.
>
> 3. citat: "... neevidujeme pripomienky nasich uzivatelov ohladom
> nefunkcnosti dobijania kreditu EASY". V nedavnom threade v tomto liste par
> ludi pisalo ze sa na tento problem stazovalo - mozete sa mi prihlasit?

hlasim sa, pisal som im asi z adresy holdsun na zoznam.sk alebo cez nejaky
web formular na e-zones, ale urcite to uz neviem ale urcite viem, ze som
to potom[ked sa nic nedialo] siahodlho vysvetloval holke na
tel.c.12345[vtedy *903] a ta mi slubila ze to posunie kompetentnym,
takze o*ebavaju

> 4. Aj mne odpovedaju z adresy ktora neexistuje.

a tel cislo uvede v kontakte toho...

Tomas Polovka
Sluzby zakaznikom
EuroTel Bratislava, a. s.
P.O. Box 54
838 01 Bratislava 38
e-mail: office na eurotel.sk
www.eurotel.sk, www.e-zones.sk
tel: +421 903 903 903 (12345)

je tiez nepouzitelne na dalsiu komunikaciu...

>  Zeby hlupy pokus o ochranu
> pred spamom? Alebo si zelaju aby zakaznici nemohli reagovat na odpovede z
> ET?
>
> V kazdom pripade, poziadal som ich o oficialne stanovisko k tomuto
> problemu, ak sa neozvu poziadam o to ET marketing a skusim to rozvlacit na
> spravodajskych serveroch.
>
> Momentalne silne rozmyslam ci si ponecham EASY kartu so starym firemnym
> cislom (firma presla na orange) a ci moju prima kartu neodovzdam manzelke,
> s tym nech svoju EASY nezrusi aj ona.

no ja by som nerad opustil ET lebo orange mam firemny a mat po ruke obe
siete je niekedy ako "dazd na pusti"[100% pokrytie nehrozi ani jednemu
;-)]