[linux] distribucia

Martin Kyrc martin.kyrc na developers.sk
Čtvrtek Listopad 4 08:50:26 CET 2004

On 4.11.2004 8:41:30, Andrej Podhajsky wrote:

> Ahoj,
> rozmyslal si uz nad niecim ako diskless stanica a bootovanim cez
> siet? Neviem ako vyzera siet v ktorej by boli dane boxy ale ak
> by bola hviezda s jednou centralou, nemal by byt problem. Otazka
> disrta by bola odsunuta na menej dolezite miesto, pretoze konfig
> vsetkych PODRIADENYCH serverov by si mal na jednom kompe.
> (pripadne dvoch normal+zaloha) a distro by si aktualizoval
> centralne iba na jednom pocitaci. Boxy by si pri restarte
> natiahli uz nove aktualizovane programy.
> Jasne ze toto riesenie ma aj svoje nevyhody, ale za uvahu stoji.

> [...]

dakujem za typ, ale toto v mojom pripade neprichadza do uvahy, pretoze
tie boxy nemusia byt stale dostupne (nebudu v LAN, ale pristup k nim
bude cez WAN a moze kludne nastat vypadok spojenia a prave preto su
tam tie boxy, aby aj ked nebude konektivita na centralu mohol
prebiehat zber dat a aby bolo ake-take prostredie pre sietoveho
technika).
takze diskless stanica nepripada do uvahy (hoci to by bolo dostatocne
elegantne riesenie)